Dodge Charger Forum banner

Punkty podparcia i rozmieszczenie stojaków podnośnika

6 reading
86K views 15 replies 5 participants last post by  gapi  
#1 ·
Gdzie podnosiliście ten samochód i stawialiście podpory, dzięki!
 
#2 ·
Gdzie podnosiliście ten samochód i umieszczaliście podpory, dzięki!
Używam tego schematu od lat, możesz użyć dowolnego z x jako punktu podparcia lub do umieszczenia podpór, ale nie radziłbym podnosić za dyferencjał, ponieważ mogłoby to go uszkodzić

Image
 
  • Like
Reactions: athomp22 and Leo
#4 ·
Używam również podkładek podnośnika ZL1 Addons, ponieważ działają świetnie zamontowane bezpośrednio na spawach progowych!
 
#6 ·
Właśnie sprawdziłem i czy to te po 41 dolarów za sztukę?
Nie, to te za 55,99 dolarów za parę, ale wygląda na to, że są obecnie wyprzedane

 
#8 ·
Cześć wszystkim, przepraszam za odgrzebywanie tego wątku, ale poszedłem podnieść mojego Dodge'a Chargera z 2008 roku, ponieważ słyszałem stukanie podczas przyspieszania z tyłu, więc chciałem sprawdzić łączniki i środkowe podparcie, ale zauważyłem, że tylne punkty podnośnika z gumą całkowicie zniknęły, zardzewiały. Więc myślę, że mogę podnieść go z dyferencjału, ale wciąż potrzebuję miejsca, w którym mógłbym umieścić kilka podpórek. Jeśli ktoś ma z tym doświadczenie, proszę dać mi znać.
 
#9 ·
Jeśli chcesz przetestować tuleje mocowania mechanizmu różnicowego, podnieś je przy mechanizmie różnicowym. Wiele osób tak robi i jest w porządku.
Zostałem ostrzeżony przez przyjaciela i sąsiada, szefa policji z małego miasta w pobliżu, który wpadł, widząc, jak podnoszę swój za pomocą mechanizmu różnicowego, mówiąc, że za dużo razy i będę gonił wibracje harmoniczne (Hummm Hummm Hummm), myśląc, że to wał napędowy lub łożysko centralne, łożyska kół, opona lub koło lub.... ?

Używam więc tego, co mi pokazał, czego używają na poprzecznicy za mechanizmem różnicowym. Tylko nie szalej jak ekipa z pit stopu NASCAR, zablokuj przednie opony, postaw na stojakach.
 
#11 ·
To rura 1-1/4" x 8" o grubości ścianki 1/8".
Nigdy nie miałem problemu, ale klinuję przednie opony, z magnetyczną latarką na miejscu i kładę się, pompując podnośnik, aby mieć to na oku. Podczas pompowania podnośnika będzie się on trochę toczył przy każdym skoku ze względu na geometrię. Więc zawsze oczy na to. Zawsze.

Mam wiele opcji stojaków i ramp, ale stawiam stojaki tutaj, jeśli nie na rampach. Jestem zaskoczony, że nie są one pokazane na oryginalnym wykresie postu.
 
#13 ·
Heh! Jesteś zbyt miły.

Mam kilka sposobów na oskórowanie kota.

To są moje wstępne podnośniki. I do przestrzeni pełzania, aby zablokować elementy mocujące zawieszenie na wysokości jazdy.
Musisz na nie wjechać, inaczej je wyplujesz. Mam pod nimi gumową wykładzinę, ale jeśli jedno koło zawaha się próbując na nie wjechać, wypadają jak wystrzelone z działa. Trzeba użyć rozpędu.
Image


Potrzebowałem kolejnego podnośnika i była promocja, żeby tanio dostać drążek rozprężny. Od tego czasu zmniejszyłem podkładki, aby zapobiec zakłóceniom.
Image



Image


Te zdjęcia poprzeczek są do celów demonstracyjnych. Rzadko z nich korzystam.
Image


Podkładki są za duże, jak dostarczone. Zmniejszyłem je. Jak widać przy podnoszeniu z tyłu, albo kolidowałyby z wydechem, albo z ramieniem sprężyny.
Image


Jeżdżę na to na wymiany oleju.
Image
 
#14 ·
Wow, nawet nie wiedziałem, że robią coś takiego jak rozpórka. Myślę, że to byłaby dobra opcja, ponieważ mogę jej użyć do podniesienia samochodu, a następnie umieścić punkt podparcia tak jak ty. Gdzie mogę to kupić? Myślałem też o zrobieniu drewnianych stojaków na tylne koła. Jesteś typem faceta, którego chciałbym mieć w pobliżu, żebym mógł korzystać z twojego sprzętu, lo. Obecnie mieszkam w Co, więc nie mogę tu nic robić przy samochodzie, więc zabieram go do syna. Chcę kupić dom z garażem, gdy moja 5-letnia hipoteka skończy się tu za rok.
 
#16 ·
O ile nie uderzy w nic innego i ma grubość co najmniej 1/8.